محرمي ديگر امد
 
In the name of God the Beneficent the Merciful

 متن های زیبا برای ایام محرم

 

کاش همچون لاله سوزم در بیابان بقیع
تا شبانگاهى شوم شمع فروزان بقیع
کاش سوى مکه تازد کاروان عمر من
تا کنم بیتوته یک شب در شبستان بقیع
کاش همچون پرتو خورشید در هر بامداد
اوفتم بر خاک قبرستان ویران بقیع
آرزو دارم بمانم زنده و با سوز حال
در بغل گیرم چو جان، قبر امامان بقیع
آرزو دارم ببینم با دو چشم اشکبار
جاى فرزندان زهرا را به دامان بقیع…
آرزو دارم بیفتم بر قبور پاکشان
تا که گردم حایل خورشید سوزان بقیع
آرزو دارم که اندر خدمت صاحب زمان
قبر زهرا را ببوسم در بیابان بقیع
آرزو دارم که همچون گوهر غلطان اشک
از ارادت رخ نهم بر خاک ایوان بقیع
اندر آنجا خفته چون قربانیان راه حق
اى موید جان عالم باد قربان بقیع

free2 متن های زیبا برای ایام محرم

شاید اونقدر بدم که لایق گدایی نیستم
شاید از سرگناهام دیگه کربلایی نیستم

شاید اینکه دورم از تو واسه من یه امتحانه
من قبول دارم ولی دل میگیره همش بهونه

میدونم ندارم اقا ارزش یه جو محبت
اما اقا دعوتم کن صدقه سر رقیت

دل ما دست اباالفضل جون ما دست حسین
بیت الحزان غم ما صحن بین الحرمین

میدونم که صحن پاکت جای ادمای خوبه
دل که این چیزا حالیش نیست در خونتو میکوبه

تو بذار منم بیامو گنبد تو رو ببینم
قول میدم نیام تو جلوی حرم بشینم

دلم برا حرمت پر میزنه پر میزنه پر میزنه

یه دیوونه دوباره در میزنه در میزنه در میزنه……



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت10:08---2 آذر 1391
با سلام و خسته نباشي وبلاگ خيلي خوبي داري ازش استفاده ميكنم
لطفا به من هم سري بزن و نظرات ات را بيان كن و اگر تمايل داشتي به تبادل لينك خبرم كن
http://reza-bidar.loxblog.ir


باران
ساعت15:43---27 آبان 1391
سلام
ايام تسليت
التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 24 آبان 1386برچسب:, :: 15:19
milad

درباره وبلاگ


welcome to my weblog
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bartarin و آدرس taktarinha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 2113
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1


کد ساعت -->